Draw Something

Sitter och leker med pappas nya Iphone och känner att suget efter en Ipad växer :D
Jag är nämligen en ägare av en HTC wildfire så jag känner att en Iphone är lite onödigt för min del.

Idag har jag faktiskt gjort nått :P jag är väldigt stot över att ha städat toan...ordentligt ;)
Men nog om kiss och bajs...jag saknar min vänner en aning, ledigheten är grym! klagar inte. Bara lite.
Och sen min pojke. Men det är så vanligt så man nästan glömmer det.

Sen nu har jag en viktig sak faktiskt...jag ser att ni läser, nu behöver ni inte kommentera...det blev snabbt nått obetydligt. Klicka bara på play! Denna video lämnar INGEN oberörd.

KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0